tisdag!

Hellåååååå!
Sitter hos Sofia och gluttar lite tv,
Fia skriver packlista inför Falun cupen imorgon.
De e ganska mycket som ska packas!
vi är ju  trots allt borta från onsdag till söndag.
Packa hela garberoben?

Jag hade ju bloggtorka i helgen,
men jag kan dra helgens bravader lite kort nu.
I fredags firade vi Eve som fyllde 20,
först fikade & förade vi hos henne sen blev det krogen.
Kul kväll!
I lördags firades Sandra som fyllde 21 i söndags,
Det blev middag, Eurovision och Twister hos henne,
sen drog vi till rickards och dansade gärnet.
Kul kväll idag igen!
Ganska bra avslut på kvällen också (;

På tåget in till krogen i Fredags!

Carro, Sara, Jag & Maliin (:

vi på toxic

Malin, nån, nån, jag & sara (;

Just nu hör jag Fias röst:
ett blått linne kan vara bra..
ett vitt linne kan vara bra..
undra om jag ska ha dom här eller som andra shortsen?..
Vad tycker du?..

-oj, vad svårt!
mmm, jag tar med båda..

Haha, sötnöt hon är!
Jag får lite panik inför packningen, kommer glömma massa
men det ska nog gå bra

nu hör jag fia igen:
jag har platspåsemani, måste ha allt i plastpåsar..
hahahhah!

jäjä, vi hörs senare elr imorgon!
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0