Annandag påsk

Tjuhuu vänner!
Dagen har inte varit så händelserik, har fortsatt måla luckorna med mamma.
Nu börjar det äntligen hända grejer. Hoppas att det blir bra när allt sitter uppe sen!
Vi var lite oroliga ifall vi verkligen hade använt tillräckligt med färg till grundningen,
vi vill ju inte att det gammla blåa lyser igenom ;) Men det såg ganska bra ut faktiskt!
Så imorgon ska vi väl bli klara, förhoppningsvis.
Min rygg pallar inte mer sen (;


Mammsen min målar (:

Förövrigt har jag nog inget intressant att dela med mig av.
Längtar väldigt mycket till sommaren och saknar den förra sjukt mycket.
Alla förberedelser inför studenten o balen osv. Vill tillbaka!
Är så avundsjuk på er som tar studenten i år, skulle jag få gå om gymnasiet igen skulle jag absolut göra det. Utan tvekan!
Man inser inte hur bra man egentligen har det i skolan, man är så uppslukad av plugg.
Men sen när man står där och inte har nån j*vla aning om vad man ska göra, när vardagen går ut på att sitta hemma o rulla tummarna, då förstår man.

Imorgon ska jag försöka söka fler jobb, har kommit ner i en svacka igen.
Men de e bara å sparka sig själv i arslet och söka vidare.
Jobben springer ju inte runt o letar efter mig direkt, tråkigt nog! (;

Bjuder på lite bildkollage från studentbalen som ni kan gotta er i.
Puss på skinkan!


Eve & Martina i grönt, jag i svart, Denisé i champange, Mimmi i brunt & Emma i lila
Presh. Älskar er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0