Bakislördag!

Helluuu raringar!
Det blev inget bloggande igår för vi hade fullt upp hela dagen! (:
Efter frukosten begav vi oss till Birsta för en liten shoppingrunda.
Den blev rätt lyckad faktiskt, är nöjd med mina köp:

-Jeans legging, ginan 199:-
-Lack legging, ginan 149:-
-Tunika, ginan 149:-
-Skärp, ginan 79:-
-Stor T-shirt, bikbok 65:- (hava reapriset) ;)

   

   


Efter shoppingen tog vi det lite lungt och färgade Martinas hår(: blonderade utväxten osv. Superfint blev det!
Sen när Martinas föräldrars kompisar hade kommit (bålstabor) så blev det lite Champagne.
Sen drack jag en öl o kände mig riktigt norrländsk (; hihi
Till mat serverades det en underbar fläskfilé gryta! Så jävla smaskens var den.

Typ vid 8 tiden började vi göra oss i ordning o det blev rätt lyckat med tanke på att man var lite "rund under fötterna".
Sen satt vi och pratade med dom andra o fortsatte hälla i oss vin.
Vid 10 halv 11 tiden traska vi iväg till Oskar, som är en kompis till Martinas vän. Jäkla söt kille! hihi
Jaja, där satt vi till 12 tiden innan vi kom på att det kanske var läge att börja röra sig mot centrum.
Först gick vi till Svenssons, som är ett förkrökställe, och tog en cider.
Men det kändes som om det blev lite långdaget så jag o Martina gick till statshuset lite tidigare än dom andra.

Det var kul faktiskt! Fräscht ställe (:
killarna hade lite lustiga raggningsrepliker bara, haha typ som den här:
-"Hej vad dricker du?"
-"Rosa Pantern"
-"okej, får man smaka lite"
-"mja de får du väl"
Killen smakar lite fint på min sjukt goda drink.
-"Fy va äcklig"
-"Eeh, va? Den är ju asgoood"
-"Nee, men kan jag inte får smaka på DIG istället, kanske smakar bättre då?"

Ehumm... ? Kul kille. haha!
Och nej, han fick inte smaka på mig. Jag garvade honom i ansiktet istället!

När vi skulle gå hem så hittade jag en snubbe som jag pratat lite med där inne å dom tyckte att vi skulle följa med å fylle äta,
jag var inte sen med att hålla med! PIZZA! Blev en calzone med "aaannnannas".
Gud vad hungrig jag blev nu...
Jaja, pizzan var skitgod, mätta belåtna så började vi traska hemmåt. Det tog sin lilla tid med mina små äventyr.
Hängde lite i statyn osv,.. men roligt hade jag! (;

Idag blir det bio (kenny starfighter) sen blir det nog till att svulla upp me godis framför en film ikväll.
Min hjärna fungerar inte så bra idag så de känns som ett vettigt val.
Bjussar på lite bilder från igår också! PUSS

Martina & Jag vid middagen

Martina & Jag efter krogen, haha


Bilden beskriver kvällen ganska bra.. (;


Kommentarer
Postat av: jocke

fan va nice! låter lyckat :D:D

grymt fina bilderna i mitten var.. och dem andra 2 också men dem 2 i mitten tyckte jag grymt mycket om :D.. hare bra puss

2009-04-04 @ 20:17:22
URL: http://edholmjoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0