dålig uppdatering, igen!

Sorry,
Har haft fullt upp i helgen så jag har inte hunnit med att blogga.
men jag tänkte att jag gör det nu istället, lördag o söndag får ett eget inlägg ;P
Så skriver ja om fredagen i detta.

Jag & Mamma hämtade josie i stäket när hon slutade i fredags sen körde vi race hem
så att vi inte skulle behöva stressa ihjäl oss.
Vi var otroligt snabba faktiskt och vi kom iväg i tid dessutom (;
Halv 10 mötte vi upp Lillan vid tåget sen bar det iväg till GK.

Det var ganska tunnt med folk faktiskt vilket var rätt skönt,
Man slapp tränga sig fram och dela svett med lokalens gäster. Uppskattat!
Lillan hittade några ya vänner som kom från utlanden, kan det ha varit Ukraina? 
Minns inte riktigt, men trevliga var dom iaf! (:
Dom hade lite svårt att tro på att jag var svensk, "really?" Swedish girl with brown hair?"
 Lite senare på kvällen så kom Lillans pojkvän Robin och hans vän Micke förbi.
Ungefär i samma sväng så åkte Jossan hem för hon skulle upp tidigt på lördagen.
Vi hade faktiskt riktigt kul trots att vi tillslut var dom enda kvar på dansgolvet. (;


Vid stängning så tog vi svart-taxi till Tullinge. (hem till Robin)
Robin däckade i bilen så Micke jävlades lite med honom när vi väl kom hem.
Han satte till exempel på honom en crosshjälm när han sov. 
Det såg lite roligt ut faktisk, haha!

Efter en stund så somnade även jag o Lillan och Micke gick hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0