Fikamys!

Efter Jossans lyckade solning så gick vi till finkan & fika (:
Malin kom förbi, sen hittade vi carro också
Å så kom Johanna förbi med lilla bebisen, så söt!



Jag blev kär direkt, eller jag är väl lite kär i alla barn.
Känns lite läskigt att veta att man är så redo för barn,
men samtidigt så är inte huvet redo.
Jag vill resa först! Leva

Då ere ju bra att man kan få låna någon annans en stund (:
jag tror att han gillade mig, han skrattade hela tiden,
så antingen det eller så fann han mig väldigt rolig på annat sätt,
clown face?



Gun jobbade som vanligt så idag blev det 3 Chai latte,
(smäll på fingrarna sophie, slöseri med pengar)
Men den är såååå god när Gun gör den!



Nu ska jag börja fixa mig inför träningen, det är typ inga som ska träna,
så sämst! Men Johan o Lee skulle komma me ner o lira,
så då blir vi kanske 10 iaf..

Josefina kommer när jag tränar också så ska vi åka hem o tagga! :D
Upp tidigt imorgon, känns rätt okej ändå (:
Ser fram emot en mysig dag!
förhoppningsvis blir det en bra kväll också! (;
Puss på skinkan & nyp i armen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0