Freedag!

Godmorgon!
Idag vaknade jag upp med ett strålande humör :D
Det var en jättemysig dag med Malin igår, vi satt ute i solen o fika,
flera timmar faktiskt, sen tittade carro förbi också (:
Hon gav oss lite provsmak av hennes idol audition på lördag.

Jag fick gåshud, så otroligt vackert!
Kör hårt Älskling, jag tror på dig <3

Gun satt med oss en sväng också innan hon började jobba!
trevligt, trevligt hade vi!

Idag är det skitfint väder så jag ska sätta mig i solen en stund o bränna,
förmodligen får jag absolut ingen färg, men 30 fräknar till... -.-
Nej men, fräknar är fint.. tycker dom som inte har det!
Jag måste få lite färg, så ere bara.
Jag var ju skitbrun förra året vid den här tiden.


så sjukt äcklig bild, men sådär brun var jag på valborg
förra året. hm
(Lillan är söt dock :D)

Jäjä, Jag har ju som sagt Cup i västerås i helgen,
första matchen spelas ikväll i st. Ilianskolan klockan 18.40.

Resten av spelschemat ser ut såhär:

Lördag 10.30 Valhall IBK - Lövet St.ilian
(jag kommer itne vara med på första lördagsmatchen, har kurs då)

Lördag 16.20 Valhall IBK - Västerås IB  Fryxellska
Lördag 20.30 surahammar IBF - Valhall IBK  Bellevue 1
Söndag 13.00 Valhall IBK - Åmots IF St.ilian

Sen ere ju slutspel o skit på söndag, uppdaterar om det sen ;)
GO VALHALL!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0