Lördagen!

Vaknade upp med två fötter i pannan, tillhörande Lillan.
Jag låg som en boll i fotänden på sängen och hade det bra.
Nej men det var lite svettigt så jag la mig i soffan istället
och lät turtur duvorna ha sängen ifred (:

Robin hade ingen hjälm på sig när vi vaknade, vilket är lite av ett mysterium.
För han har inte tagit av den själv och Micke hade inte tagit av den när han gick.
Antar att det var hans pappa som tog av den elr något :P

När vi hade vaknat ill ordentligt så kom Robins kompis Anton med käk,
så vi satte oss ute på verandan och åt.
Vi bestämde även att vi skulle grilla hos Micke senare mot kvällen.
Så jag och Lillan åkte hem, vilket tog ett tag
så det var i princip bara hem o vända.
Vi kom hem vid 5 ungefär sen tog vi tio över 6 tåget tillbaka.

Robin hämtade oss på söder och så åkte vi o handlade.
Vi skippade grillningen och gjorde spaghetti o köttfärsås istället.
Det blev asgott! 
Sen tog vi det lungt, drack öl och hade det trevligt.
Har lite ont i käkarna från den här helgen pågrund av allt skratt.
Nej men det var en otroligt trevlig kväll och det blev inte så fasligt sent heller,
tror att vi gick o la oss vid halv 3 ungefär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0