Måndag!

Tjo!
Sitter i lillebrors rum o minglar lite.
Det luktar grillat genom fönstret, mumms!
Honungsmarinerat om jag inte är helt ute o cyklar.

Idag har jag inte gjort någon nytta över huvudtaget.
Har suttit på mitt fylliga arsle och tyckt synd om mig själv.
Har funderat lite på vad jag vill göra med mitt liv men jag kommer ingenstans med tankarna.
kanske hudterapeut, kanske massör, kanske nagelterapeut.
Men jag vet inte, får tänka lite till.

Jag har beställt en jeans-jacka från halens idag iaf,
tänkte att den skulle komma innan valborg så att jag kan ha den då (:


Jag har en outfit uttänkt i huvet, så jag hoppas på att allt går som det ska (:
Ska väl ta o byta om till träningskläder nu,
har träning ikväll och jag måste verkligen gå på den.
Annars kommer jag vara värdelös på cupen i helgen, haha
Cupen är förövrigt i mina hemkvarter, Västerås! ;)
Puss & Kram & Nyp i skjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0