Onsdag!

Nostalgi!
Denisé ringde mig från miami :D
Har inte hört hennes röst på 8 månader, helt sjukt!
fyfan vad underbart det var att prata med henne, blir helt uppspelt.
Hon berättade lite om vad hon gjort där borta, sky-diving till exempel.
Det lät as häftigt faktiskt, kanske skulle våga göra det nångång..
nja, tveksamt!

Sen pratade vi lite om hennes flytt till Chicago som sker på söndag,
familjen hon ska bo hos är tydligen ännu "tätare" än den hon bor hos i miami.
Chicagos hus har 6 badrum, .. tycka vad man vill om det :P
Sen så gillar familjen att resa så dom ska besöka lite olika destinationer,
och hon ska såklart med (;

Lite avund får man erkänna att man känner faktiskt ;)
Sen ska hon börja plugga lite i chicago också,
och så funderade hon på att åka till New York nån vecka och studera.
Det är som hon säger: "jag kommer aldrig bli mer fri än vad jag är nu"

bildkollage på Denisé o mig

Hon kanske kommer hem någon vecka i sommar,
om det inte krockar med hennes californienresa som hon planerat att åka iväg på.
Denisé ska se världen! Så jävla rätt.
Men jag kan ändå inte låta bli att önska hem henne lite.
Saknar!

Förövrigt så har jag träning ikväll, hoppas på att den går bättre än i måndags!
Jag ska äta mycket pasta ;)

Måste tipsa om en låt: Chad Kroeger - Why don't You & I
Den går på högvarv i högtalarna just nu!
Chad är sångaren i Nickleback och jag bara Älskar dom så
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0