Skärtorsdag!

Ont i halsen! Blää
Har försökt ändra lite på min bloggs utseende som ni kanske ser!
Det blev mindre lyckat.. får nästan ont i huvet av att läsa bloggen nu.
Men ja är så jävla kass på Photoshop så jag ger fan upp ;P 
Orkar inte sitta o testa mig fram, nån som känner sig manad att hjälpa mig en smula? ;)

Jaja, dagen har varit ganka seg, var ner i centrum en sväng med Emma, inhandlade alkohol och tog en fika.
Jag är stammis på finkan numera. Dom börjar tillochmed lägga min kod till kortet på minnet, haha (;
Efter den mysiga fikan gick jag hem, löste lite sudoku, åt mat och satte mig här. 

Det har kommit lite påskkärringar och ringt på dörren idag, så söta! Men ja öppnade inte, hihi.
Känner mig lite ond men vafan jag vill väl ha mitt påskgodis ifred!
Jojusste, som ni kanske förstår så har det inte gått så bra med mitt sunda & nyttiga liv..
"Får börja nästa vecka!" 

Ska möta upp Emma när hon slutar ikväll så blir det lite buzz, singstar o film.
Om inte min hals klappar ihop helt, men det hoppas jag slippa!
Imorgon blir det påsklunch i krägga kl.2, sen blir det grillkväll, alkohol o mys hos Emma runt 6-7! Hoppas på fint väder o varmt imorgon! ;)
Hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0