Söndag!

Sista dagen på cupen idag, förhoppningsvis går vi till final (:
Vi behöver vinna matchen idag o surahammar behöver förlora mot Västerås IB.
Jag tror faktiskt att det kommer bli så också :)

Resultatet igår:
Valhall IBK - Lövet    3-1
Valhall IBK - Västerås 0-4
Valhall IBK - Surahammar 3-2


vi har reservstället ;)

Idag möter vi Åmot klockan 13.00 i St. Ilian
Den vinner vi! :D

Pappa kommer och kollar idag så jag ska nog umgås en sväng med honom efteråt.
Sen ska jag kanske försöka träffa Marica en sväng också (:
Man vill ju passa på när man har hela släkten i Västerås.

Träffade mormor, moster, morbror och mina småkusiner igår, mys!
Det blir inte så ofta man ses nu för tiden.

Imorgon blir det till att hämta ut mina paket från Halens & Nelly (:
Ska försöka styra fika med flicksen  också.

Jaja, HÅLL TUMMARNA FÖR OSS IDAG!
Vi kommer nog förlora finalen, men det gör detsamma!
Vi har vunnit ändå!
Puss & Kram o nyp i skjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0