Söndag!

Halloo!
Sitter o kollar tv me Martina o Stefan.
Vi har precis varit o handlat lite mat o tårta eftersom Stefan fyller år imorgon (:
Idag ska jag åka hem.. är rätt otaggad för det faktiskt. Vad ska jag hem o göra?
Bålsta liksom,.. a ni förstår nog vad jag menar.
Men men, får iaf samåka med Familjen bålsta som också ska hem idag (:

Saknar faktiskt mamma lite så de ska bli skönt o komma hem till henne, men jag tror inte att det kommer dröja så länge innan jag åker tillbaka upp! Jag har haft en super trevlig helg.Tack för det Märtiis <3
Känns rätt hårt att ha Bästa vännen så långt bort. blää

Igår var vi ju på bio, men det blev inte Kenny Begins vi såg,
utan vi kollade på En shopaholics bekännelser.
Jag har läst alla böckerna så filmen var inte riktigt i klass med dom, men absolut sevärd!
Jag tror att man kan tycka att den är bättre om man inte läst boken.
Otroligt bra skådespelar insatser var det iaf (:

Men men, vi ska väl käka lite snart så vi inte kommer iväg alltför sent.
Kanske skriver en liten rad ikväll. Puss



Kommentarer
Postat av: jocke

fin fint :D

2009-04-05 @ 14:38:46
URL: http://edholmjoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0