Söndags måleri

Hey!
Orkade inte skriva igår, var så sjukt sliten, det blev en lugn hemma kväll med mamma.
Vi åkte iväg en sväng till Barkarby, besökte Bauhaus och IKEA, sen blev hem o grilla. 
(efter en power-nap) Sen somna jag en stund framför tvn & när jag vaknat blev det film.
Min lördag var inte mer händelserik än så (; 

Imorse väckte mamma mig vid nio för att följa med henne till barkarby, (idag igen..)
Hon hade köpt fel roller igår. haha
Så det blev en sväng på Rusta och sedan vidare till Ikea. 
Självklart stannade vi till på utvägen och åt en korv, så sjukt gott! Mumms
Älskar Ikeas korvar, fattar inte vad det är som gör dom så otroligt smaskiga, 
vattnas i munnen bara jag tänker på dom! Mamma åt en mjukglass också, 
men jag kände mig inte så sugen på det (:

På hemvägen stannade vi till på Willys o handlade hem lite skit.
Åt årets första skruvenglass! :D Den kommer nog alltid vara favoriten. 
När vi väl kom hem så tog vi det lungt en liten stund, sen var det bara till att sätta igång o måla luckor. Vi ska äntligen byta färg i köket! Lycklig för det (:

Har jobbat hårt idag så nu är jag trött o har ont i ryggen, men det är smällar man får ta ;)
Ska gå och göra i ordning en Latte Macchiato och kolla om det går nå bra på tv ikväll.
Take care! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0