Sundsvall here I come!

Torsdag idag, vilket betyder Sundsvall & Martina! :D iih
Bussen går 15.00 från city terminalen och anländer till sundsvall 20.00.
Resan tar alltså ca 5 timmar och 10 minuter.. Vänligen slå en pling och var med att hindra en uttråkad sate att begå psykiskt självmord pågrund av alla jävla tankar som snurrar omkring innanför pannbenen just nu.
Tack!

Jusste innan jag glömmer bort så ska jag återgå till gårdagens match mot tullinge, vi förlorade med 8-2, haha!
Vet inte riktigt vad som hände i tredje, men det är ingenting att hänga upp sig på (;
Vi vann första perioden med 2-0, andra slutade 2-1 och tredje slutade 2-8, Becca & Elin gjorde våra två sketna mål (:
Vi var totalt förvirrade av deras effektiva sätt att röra sig på plan så dom vann med all rätt.
Skit duktiga var dom!

När vi sen skulle hem från Tullinge så blev det lite snäsigt med tanke på att dom stängde av Essinge leden kl. 22.
Vi virrade bort oss totalt! Ett tag var vi vid liljeholmen o Gröndal o snurrade, men fia ringde sin bror, som bor där, så han guidade ut oss på rätt väg igen. Sen gällde det bara att hitta E4N.. Varje gång vi trodde att vi var på rätt väg så kom vi fram till utfarten som ledde ut på E4an och den var avstängd! Som om inte det vore nog så var jag extremt kissnödig, alltså vi snackar riktig smärta här! Hade kissat i en burk om jag fick, men det fick jag inte. Tillslut (ca 1 timme senare) kom vi iaf på rätt väg och 25-30 min senare så var vi hemma. Ca 23.30 nångång.

Mamma släppte av oss först, för att sen köra hem Sofia, eftersom att jag nästintill hyperventilerade av min kissnödighet och Jocke skulle träffa pappa som stått o väntat på oss i Bålsta. För att sen strö salt i såren så insåg jag att jag min nyckel låg i andra jackan, desvärre gjorde Jockes också det... -.- Så där fick jag stå dubbelvikt på gatan och vänta på att mamma skulle komma tillbaka. Det tog en stund! När jag sen fick släppa lös mina raketer kan jag tala om att jag satt där minut efter minut och väntade på att blåsan skulle tömmas, det tog sin lilla tid även det. Men fan vad jag njöt!

Ja, det var en liten (kort) sammanfattning av gårdagskvällens bravader.
Jag ska väl ta o sätta på mig ansiktet för att sen packa ner det sista inför resan, kommer säkert glömma nånting.
Ska börja gå mot centrum vid 1 så jag hinner köpa mat att ha på bussen också, sen blir det tjugo i 2 tåget till centralen!
Får se om jag hinner kasta in några kommentarer om resan osv ikväll.
Puss på skinkan!



______


Yes, nu är man här!
Sitter framför datorn i Martinas sjukt mysiga rum. Hela lägenheten är bedårande faktiskt!
Har precis badat ett mysigt skumbad och haft ansiktsmask kletat i ansiktet. Välbehövd avslappning efter bussfärden!
Men vi ska väl bädda ner oss snart så man kommer upp i tid imorgon.
Vi ska åka till Birsta för att shoppa lite. (förhoppningsvis)

Mamma ringde med en tråkig nyhet idag också. En av mina små kusiner har blivit utsatt för övergrepp av sin far.
Vill inte gå in på detajler såhär öppet men jag är i chock.
Jävla svin! (ursäkta språket) Om jag kunde skulle jag bokstavligt talat hänga upp honom i pungen någonstans å låta honom skrika tills han inte kunde få fram ett ljud. Sen skulle jag pissa honom i ansiktet!
Så upprörd är jag.

Men jag ska väl försöka tvinga bort dom tankarna och koncentrera mig på att ha trevligt med min bästa vän!
Förhoppningsvis blir det utgång imorgon också (:
Ska försöka hitta mig en stilig norrlänning! (;
Hörs imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: jocke

hehe :D de låter som en rolig gårdag.. :D

hoppas allt går bra på resan puss <3

2009-04-02 @ 12:28:52
URL: http://edholmjoakim.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha nu riktigt mysigt hos Martina älskling. Håller koll på dig!!!Puss

2009-04-02 @ 22:28:58
Postat av: Jossan

You go girl ! ;D <3

2009-04-02 @ 22:35:38
Postat av: Jaana

Vad du är go gumman! Tack för att du lättar upp tillvaron för oss när allt ser som mörkast ut! Fortsätt med din supercoola blogg! pössinössi

2009-04-03 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0