Tisdag!

Tjuhuu!
Idag har jag inte gjort någonting faktiskt, chockerand nog..
Träningen gick sämst igår, hade ingen energi över huvudtaget.
Det kändes som om benen var fulla av cement. blää
Sen var vi 11 stycken plus målvakt, varav en var lite sjuk och en annan hade gjort illa foten.
Så vi körde inga speciella övningar utan det blev uppvärmning och sen lirade vi match,
det blev väldigt långa pass innan paus så man var helt utmattad efteråt.

Meeen jag hoppas att det kommer fler på onsdag,
vi har ju faktiskt cup i helgen så det känns som om folk får ta sig i kragen!

Efter träningen fixade jag till ett par mycket sällan använda jeans,
det fick bli "lite längre" slitna jeans shorts.



Jag tror på dom i sommar faktiskt (:
dom är iaf sjukt bekväma så det kommer bli en fröjd att använda dom.

Ska hoppa in i duschen och göra lite nytta här hemma nu.
Puss bakom örat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0