Tisdag!

Halloj!
Sitter o väntar på att Emma ska komma ner så vi kan gå iväg på prommenad. (:
Ska förbi centrum o posta min ansökan också.
Jag har sökt ett Café jobb idag också, så jag hoppas på att det börjar ljusna lite för mig snart!

Igårkväll blev det lite kubb o så vid futurum, Carro hade styrt upp det och det blev mysigt faktiskt! (:
Trodde inte att det skulle hålla igång såpass länge som det faktiskt gjorde :P
Var väl hemma runt 12 ungefär. Mer sånt, det gillar vi!

men nu ska jag fixa det sista så det bara är å dra iväg när segot kommer.
hörs senare! Puss

    _________________


Det blev inte mycket promenad idag, gick ner till centrum, postade min ansökan och sen blev det fika. Faan.. (;
Satt i solen o stekte i flera timmar, sen gick vi upp på Deichman o Emma köpte skor, 
Sen blev det Lindex o där köpte jag väska och solbrillor. Har tyvärr ingen kamera så kan inte visa bilder,
Får be emma ta med sin telefon ikväll så lägger jag upp bilder imorgon! (:

Min arbetsförmedlare hade skickat 4 jobb till mig att söka, så det blir o ringa runt imorgon.
Fast ett av jobben var i väsby o jag sätter mig inte å åker fram o tillbaka dit varje dag.
Men dom andra tre var i stockholm så dom ska jag söka! (:

Blev lite jobb med laget idag också för att få ihop lite rabatt till cupen. 
Vi var väl där 30 min eller nått, haha! Dom hade fått för lite etiketter så vi får åka dit någon annan dag också.
Men nu ska jag kila upp till Emma o glutta rulle :)

Hörs imorgon! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0