Torsdag!

Hejpa!
Träningen gick kalasbra igår, känns skönt inför cupen i helgen! (:
Glömde att berätta att jag sökte ett jobb igår, som butiksbiträde för en "barnartikels" butik,
dom säljer barnvagnar, bilbarnstolar etc.
Så vi får se om dom hör av sig, hoppas på att dom hör av sig även om dom inte är intresserade.
Blir så sne på företag som inte ens kan förmå sig att skicka ut ett mail
med texten "Tack för din anökan men tjänsten har gått till annan sökande"
Hur svårt är det?!

Jag hatar att gå omkring som oviss. Jag kan ta ett Nej, så ge mitt ett konkret svar!
Jag har ändå lagt ner tid på att söka tjänsten.
Det räcker med att självkänslan sjunker när man får ett nej.
Men när man inte ens får det känns det som om anökan hamnar direkt i papperskorgen.
Det finns dock företag som svarar i vilket fall som helst.
Det respekteras!

jäjä, har sökt två jobb till idag iaf, ett café jobb och ett jobb som kundbokare.
Har absolut ingen erfarenhet av kundbokning men det var inget kvar.
Man får utbildning inom yrket av dom dessutom.

Just nu känns det inte som min grej över huvud taget, men o andra sidan:
Vad är min grej? Jag har ingen jävla aning.
Jag kan säkert klarar av det yrket, jag vill inte fasta på butik o café spåret.

Ska iaf möta Malin och umgås i det våriga vädret idag!
Min termometer står på 20+, i skuggan ;)
Blir nog en sväng förbi centrum o kanske ta en fika (:

Det blev ett litet tråkigt bildlöst inlägg idag!
Ni får leva med det! ;)
Puss på skinkan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0