Utgångsfredag!


Heeiii (:

Har varit dålig uppdatering, sorry norrland! ;)
Fick ett sms av Martina :"Hörru pluttis uppdatera bloggen ;)"
så det är väl bäst att jag gör det! (:

Köket är iaf klart nu (:



Ni som vet hur köket såg ut innan förstår min lycka över färgbytet haha (;

Jaha, mamma är iväg å köper pizza, jäkla skit!
Går inge bra med mitt nya sunda liv,
antar att jag får leva med min muffinsmidja, haha

Var i kista med Sofia idag, shoppade skor o lite diadem osv.
Vanliga vita tygskor från H&M blev det (:
Fika gjorde vi också, åt en chokladmumms som var en decimeter tjock,
utan överdrift!

Ikväll blir det utgång med Josie & förhoppingsvis Lillan
kände för att gå ut å dansa lite (:
Hoppas på en rolig kväll, vilket jag absolut tror att det blir!

 Kvällens outfit
enkel men snygg



blä, måste sluta röka, det ser inte bra ut!
Take care! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0