Välkommen till min nya blogg!

Ja, nu har jag bestämt mig för att göra ett försök med att skriva blogg.
Mest för att få skriva av mig men även för de stackare som finner intresse i att läsa om min vardag.
Den här dagen blir tyvärr inte så oerhört händelserik, ska väl iväg en sväng till optikern o göra en undersökning så att man får komma igång med körkortet nångång, ligger lite efter ;)

Sen ska jag väl packa det sista inför min efterlängtade resa till Sundsval! (:
Orkar inte packa imorgon o sen har vi träningsmatch mot Tullinge ikväll så det blir rätt sent.
Matchen börjar 20.00 och jag har absolut ingen aning om hur det kommer gå, så den spalten får stå tom tills imorgon.

Just för tillfället så känner jag att jag kanske borde dra upp bror min ur sängen.. klockan är faktiskt 12.53!
men jag vet inte om jag vågar ge mig in i det, då får man väl en snusdosa sulad i nyllet, så får jag gå runt o se ut som Quasimodo några dagar framöver.

Världens vårvärme ute, tack för det!
Får se hur många som kommer försöka luras idag då.
Jaja, nu ska jag väl runda av, kan hända att jag pyser in ett litet extra inlägg lite senare om det händer något roligt under dagen. Annars så hörs vi imorgon! Puss


Min norrlänning & Jag

Imorgon kommer jag raring! (:



Kommentarer
Postat av: jocke

hehe :D super nice :D haha du gør tappra førsøket som mig :D puss gumman <3

2009-04-02 @ 01:00:57
URL: http://edholmjoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0