Vårmys!

Tjuhuu!
Måndag idag, första dagen på påsklovet för alla som går i skolan,
ännu en ledig vecka för mig som inte har något jobb... skitnisse vad jag är trött på det här nu!
Meeeen, jag får väl trösta mig med att det är strålande sol och 15+. (i skuggan)
Emma skulle komma ner o glassa en sväng idag så hon borde väl dyka upp snart :P
Blir nog stek i solen skulle jag tro (;

Idag har jag börjat mitt sunda liv också, no more candy för mig!
Får se hur länge jag klarar mig och hur länge det dröjer innan det börjar ge resultat. (:
Jag ska klara av det! Godiset från igår ligger o ropar på mig, men jag sätter näsan i vädret, tar påsen o slänger den i papperskorgen. Godiset ropar "whyyyy?" och jag svarar "You know why!" 

mmja, kanske inte riktigt så, men jag har iallafall gömt påsen under mammas säng (;
Tänkte att det hela skulle bli lite mer utav en utmaning när man vet att godiset ligger där....
kanske borde slänga det iaf.

Så! Nu har jag slängt det. På riktigt den här gången (:
isch, känner mig lite duktig nu, hihi.

Har sökt några jobb idag också, har gett upp o vara kräsen så nu har jag börjat söka lite säljar jobb.
Dock inte i Stockholm utan i Västerås. Så får jag chansen så blir det flytt till Pappa.
Vill ha pengar, that's it! får lov att ta det jobb man får helt enkelt.

Men iaf. Innebandy ikväll, hoppas på att vi är såpass många att det går att ha en vettig träning.
Det är ju trots allt påsklov för många och endel reser väl kanske iväg.
Men men, orkar itne skriva nå mer nu. haha
Vi hörs senare elr imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Lillan

Haha "Whyyyy?? You know why !!"

Bästa repliken ^^

2009-04-16 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0