All because of you

Haaaiiidi!
Sitter här med min snygga vän,
dricker lite grogg o dunkar musik,de e som de ska vara ;)
Malin har precis spelat in en klockren video,
hon spelar Kissie, o hon gör det så jävla bra!
Höll på å garva ihjäl mig!
Ska försöka få den av henne så jag kan ladda upp den här nån dag.
Den måste ses, haha!

Vi har tagit massa bilder,som vanligt,
men min kamera har fått nå ryck så jag får inte in dom på datorn.
Livet är hårt ;)


Tycker att bildlösa inlägg är så tråkigt,
så jag bjuder på två gamla, västerås helg de me ;)

Får ladda uppdom när jag kommer hem imorgon (:
Nu ska vi fortsätta dricka lite,
sen ska vi ta bussen ner på stan.
Förmodligen blir det en drink eller två på någon bar innan vi går vidare,
vi har ingen jävla aning om vart vi ska. Men de blir nog bra ;)

Nu känner jag att blåsan behöver tömmas,
bäst att göra det på en gång så slipper jag blöja ikväll. thihi

Jag känner verkligen att jag lever.
And it's all because of you Malin, Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0