Äntligen fredag!

MorrnMorrn
Har precis druckit en nyttig smoothie,
måste försöka göra nånting åt mig förbaskade mage.
Har haft on sen i tisdags, o det vägrar ge med sig.
Jag kan fan inte ens sova på nättera,
jag kan inte ligga raklång på rygg för då kan jag inte andas.
O dra in magen kan jag bara glömma, det går inte.
Magen är uppsvälld och stenhård.

Mamma tror att jag är förstoppad så jag äte massa linfrön nu,
hoppas verkligen att jag bara är "lite hård i magen".
Blir ju nojjig om det inte ger med sig snart.
O jag gillar inte sjukhus!

Idag är det begravning för L, så mamma o peter åkte precis iväg.
Så idag är mina tankar hos L & hans familj. Vila i frid !


Min misslyckade kladdkaka som jag bakade igår..
Den var iallafall sjuuukt god! Även om den blev lite "tunn" thih


Jaja, för att tänka på något roligare och inte gnälla över magen,
så ska jag faktiskt åka in o möta Martina i storstaden vid 1 idag ;D
Vi ska köpa present åt Denisé  osv, kalasbra! (:
Älskar att handla presenter, hihihi

Jaja, hinner kanske med ett inlägg innan jag drar.
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0