Bakislördag, som vanligt

Tjaah!
Jag mår verkligen som jag förtjänar idag,
det blev en riktig snefylla igår. Har aldrig varit så berusad.
Det var inte okej!

Det hela slutade med att jag o lillan åt hamburgare,
som jag idag inte ens kommer ihåg att vi köpte.
Dessutom satt vi gömda mellan två bilar o tryckte i oss käket.
Men men, ibland får man (;

   




Btw så är köpte jag den underbara kjolen igår,
är den inte sjuuukt snygg?


Jag börjar iaf känna mig som en människa igen nu,
men jag tror inte att de blir nå vin ikväll.
Fast jag lovar inget (;

Vi ska ha tjejkväll hos carro o dricka, sjunga singstar o bada pool.
så himla himla mysigt!

Förövrigt så har jag o tjejligan glassat på ekilla idag,
så otroligt underbart!

Jag & Lillan åkte hem i tid imorse iaf,
köpte oss en varsin Chailatte och längtade efter sibylla ;)

 

Nu ska jag fräscha till mig lite, orkar inte duscha,
vi ska ju bada ikväll så det är ändå ingen idé (;
Men jag ska iaf sätta på mig ett ansikte och tänka ut en outfit.
Förväntar mig en mycket trevlig kväll med mina tjejer.

Förresten så såg jag nu att min svarta kjol är hos negercarro!! :D:D
Iiiiiih, glad tjej

Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Caroline

DUU ÄR NEGER!

2009-08-09 @ 22:01:51
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0