bloggtorka

Tjaaaaaaaaaahbba!
Liiite dålig uppdatering kan hända,
men har varit lite seg och inte haft tid att sitta o höka framför datorn.
I lördags drog jag o tjejerna till stranden efter lite käk på sibylla,
sen blev det hem en snabbis sen drog ja o fia till carro.

Där satt vi o tog de lungt, drack cider o käka kladdkaka.
Sen blev det lite bråk mellan ett par som hade festat i ett av grannhusen,
så carro o camilla rusade dit för att hjälpa till.
Det lät mer än vad det var egentligen men dom behövde lugnas ner,
killen gick iväg o skrek massa fula ord o tjejen var helt förstörd.
Så Carro kutade efter killen, o sen kom camilla efter.
Man visste ju inte vem han var eller vad han var kapabel till,
så det såg lite läskigt ut när carro kuta iväg.

Men Carro o Camilla lugnade iaf ner killen osv,
och jag o fia följde med tjejen tillbaka till festen.
Vid typ12 tiden så åkte jag och fia hem.

På söndagen åkte jag, carro & fia till stranden igen,
låg o stekte, åt glass o bada lite. Sjukt skönt!
Sen åt vi kebab och åkter förbi carro en sväng,
efter lite prat så drog ja o fia hem och jag somna dirr.
Sen var jag bara hemma o tog de lungt,
Micke picke kom förbi en sävng och vi gick en promenad,
sen blev det grillad hamburgare med family.

O nu sitter jag hemma med Mallan o bror,
vi ska ta en cigg, ordna inför helgen o ta de lungt.
Yiiiiiiha!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0