Bra kväll!

Morrnmorrn
Kom nyss hem till pappa,
han kom o hämta oss på nå ställe.
Kommer inte ihåg vad det hette, men fint var det!
Sjukt otippad kväll igår.

Först satt vi oss på Bankiren och föra,
drack ett glas vitt och nån sjuktgod jordgubbs drink.
Hur som helst så var det ett väldigt mysigt för ställe.
O bra priser i baren! (:

Vid halv 12 gick vi vidare till nått annat ställe,
kommer inte ihåg vad de hette,
men sjukt nice var det iaf.
Där hittade vi lite nya vänner som drog med oss på Pluto,
företräde i kön & gratis inträde, inte helt fel.
Väldär vet ja inte vart våra nyfunna vänner tog vägen,
men medans jag o Malin stog o shaka på golvet,
så såg jag ett ansikte jag kände igen, Linus! :D

Så vi hängde med dom och drog med hem till Linus sen,
han bodde så fint! Helt sjukt.
Vi badade lite bubbel, drack ltie drink och sen gick vi o sov.
Eller ja, sov o sov.. (;

Idag är vi sjuuuuukt risiga! Usch säger jag bara
Men de e bara o piggna till, vi ska ju köra ikväll me.
Bilder kommer senare!
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Caroline

koooooooooom hem nu:) och lek med mig och lillan!

2009-08-15 @ 11:09:28
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0