dag 3

Godmorgon!
Mysigt väder idag.. blää.
Men det gör det ännu mer okej att sitta inne o kolla film (:
Det är typ det jag gör om dagarna just nu,
önskar bara att vi hade uppdaterat filmsamlingen lite.. ^^
Idag har jag lite ondare i magmusklerna, men jag har för mig att,
det brukar vara värst dag 3?
Lite feber har jag också, men ingenting att oroa sig för
och ingenting som stör mig. Jag är hyffsat pigg ändå (:

Igår kom sötcarro förbi när hon slutat skolan,
vi drack lite smoothie och pratade lite om allt möjligt.
Det var skönt att få prata av sig lite, elr hur raring? (:
Det är skönt att vara hemma, det känns som att man orkar lite mer.

Får se vad jag ska göra idag, mestadels ta det lungt tror jag.
Sen ska jag nog kolla träningen ikväll. (:
Då ska jag inviga mina nya kläder som mamma köpt åt mig idag,
Haremsbyxor, (som jag tror kommer bli favoriter just nu),
en kort oversize t-shirt och nya inte så tajta trosisar. (: Tack mamma!


bjuder på en bild från middagen i lördags! (:

Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var inte bara mysigt och skönt att få träffa dig utan också en lättnad :) Krya på dig vännen!



Har chocklad som väntar på dig här hemmaa föresten tänkte att jag ska krama på dig imorrn om du orkar det!

2009-08-26 @ 12:05:08
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0