Day off!

Hellööj!
Idag fick jag ledigt, folket har precis åkt iväg med båten.
Jag ska verkligen slappa och njuta av tystnaden idag.
Det är lite mulet väder men om det spricker upp ska jag lägga mig o steka,
kanske går en sväng till torget senare, får se (:

Vi blir nog kvar till 12e ändå.
Det är lika bra att sikta in sig på det.
Det är tur att dagarna går relativt fort!

Ska försöka o tänka positivt!
Om två veckor har jag spenderat en helg hemma!
iiiih :D Då blire ut o kroga med brudsen.

På tisdag har jag varit här i två veckor,
så tiden går ju ganska fort ändå.
Dagarna är iaf lite bättre nu när barnens farmor är här.
Hon är jättemysig och jag behöver inte se efter barnen konstant.
Vilket är otroligt skönt. Jag är helt slutkörd.
Det känns att jag har jobbat 12 dagar i streck.

Tror inte att folk tänker på hur krävande det är att jobba varje dag,
för även om jag har lediga dagar som idag,
så är jag inte helt ledig ikväll när dom kommer hem.

Menmen, nu ska jag ta ett glas isvatten och sätta mig på baksidan
o lukta på blommorna.

Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0