Freaky friday!

Godmorgon!
eller god förmiddag kanke, eller, skitsamma. hej!
Tänkte hinna med ett litet snabbt inlägg innan jag beger mitt till tåget
Har packat allt inför kvällen, eftersom jag måste ha med det när ja åker in.
Måste ha en reserv outfit till kvällen om jag inte hittar nån idag (;
Idag är jag glad! :D
Ska bli supermysigt o fika med jossan för att sen träffa frugan o
tagga inför vår night out (;

   
Idag täcks min kropp av
jeanskjol, långlinne, kort kofta och lite smycken (:
Enkelt o sött!

Nu börjar klockan ticka lite väl snabbt!
Måste logga ut fort som fan, dra på mig skorna,
o kila iväg.



Hinner kanske blogga en sväng hos Lillan sen (:
Hörs då!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Fia

Vårt armband baby! Sorry att det inte blev något i tisdags. Men vi får träffas snart istället :)

PUSS

2009-08-07 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0