kanonväder, jobbsökningar och huvudvärk

Tjenamors!
Nu har skolan/jobbet börjat för nästan alla igen,
så nu sitter man åter här och rullar tummarna och känner sig värdelös.
Jag sökte två jobb igår, som medarbetare hos Glitter i sollentuna samt jakobsberg.
Idag har jag sökt två till, ett som café biträde, heltidstjänst, i stockholm.
Och ett som butiksmedarbetare på Gallerix, deltidstjänst, i stockholm.
Så vi får väl hoppas på det bästa!

Har lite planer på annat också.
Jag orkar inte sitta i den här hålan och vänta på bättre tider.
Anyhow, jag vaknade med huvudvärk imorse, grät som en idiot igår,
läste ut boken. Hade glömt hur jääävla bra den verkligen är!
Läsläsläsläs!

Det är faktiskt kanonväder ute, himlen är alldelles blå,
men o andra sidan så kändes det inte speciellt varmt.
Antar att man helt enkelt får inse att sommaren är över. Blää

Jag måste egentligen traska ner till centan och lämna tillbaka min väst,
den urfina från lindex, som jag köpte förra veckan.
Paljetterna har börjat lossna o jag har inte ens tvättat den än.
Inte okej! Den åker tillbaka.
Måste bara få igång mitt feta arsle o komma iväg.
Kanske ska lägga mig på mammas spikmatta en stund?

Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0