Kjol efterlyses!

Heej, det blir ett lite kvällsinlägg innan jag stupar i säng.
Sitter o kollar på lite gamla blogginlägg o mina shoppingsbilder.
Saknar min svarta kjol så himla mycket!
Så jävla söt!

Vette skjutton vart den har tagit vägen :(
Spårtlöst borta



Kom tillbaka till mig!
Jaja, ska försöka tänkta positivt.
Det kommer säkert fram förr eller senare.

Nu ska jag lägga mig i min underbara säng, tända några ljus,
o fortsätta läsa i boken jag började med igår.
Har redan läst en tredjedel, opps!
Men den är jättebra än sålänge.
Ska göra en liten recenssion när jag läst ut den sen (:
Puss & Gonatt

Kommentarer
Postat av: Caroline

JAG SAA JU ATT DEN ÄR HOS MIG! :D

2009-08-07 @ 20:23:43
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0