Leave my nails stupid dots!

Heei Kaj!
Sitter och funderar över mina naglar,
provade ett nagelack när jag var i frankrike.
Super fin sommrig korallfärg från Mavala, färgen hetet Nice.
När jag sen tog bort det så efterlämnades gula fläckar på min naglar.
rökare kan få gula naglar på dom fingrarna dom röker med,
dock har jag sluppit få det, men det ser ut precis så.
På varenda nagel! Tillochmed minst på mina rökfingrar.
Det går inte bort, har filat, tagit nagellacksborttagning, allt!
Blir så sne, känner för att ha naturliga naglar utan lack.
Men jag får väl tänka om..

Får försöka hitta lite fina lack imorgon.
O hoppas på att dom förbannade fläckarna försvinnen nån gång.


Förövrigt ser jag ut såhär idag, blev väst idag igen.

Nu kom AnnMargret och Aivo innanför dörren,
så nu vankas det mat, spaghetti o köttfärssås om jag inte har fel ;)
Det måste vara min Absoluta favoritmat!

Efter middagen ska jag ta en promenix till vivo,
tänkte köpa lite ingredienser till mummsiga smoothies.
Typ Annanas, Banan, Apelsin, hallon, blåbär, jordgubbar o soya mjölk.
Kanske nån Mangojuice att ha till också.
Får se vad det blir (:

Kanske går förbi Sandra en sväng ikväll också,
hon o Emma o några andra skulle kanske tälta utanför henne.
så då kan jag titta förbi o säga hej en stund iaf (:

Imorgon blir det nog 12.39 tåget in till staden med Josefina,
för att fika lite om allt går osm det ska (:
Sen möter jag upp Lillan när hon slutat jobba,
så blir det lite shopping, förhoppningsvis, och lite köpa vin.
Sen är vi nog kvar i stockholm hos Lillans mor o vinar,
sen blir det utgång på något nytt ställe.
rooligt!

Hörs imorrn
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0