Lite mera bilder

Morrnmorrn!
Slänger in några få bilder till från resans sista tid.
enjoy!


Hur fint är inte mitt kära Sophie armband? Älskart!


Hugo och lillkusinen Olivia, så underbar bild!


Barnen och Farmor Eva i hörnet


Jag och med ett glas av min älskade hallon smoothie


Morgonen jag åkte hem


Traveling outfit (;


Jag utanför huset precis innan min skjuts till flygplatsen kom


Sitter o tänker på Carro, Malin & Mamma. Dom har det säkert underbart nu.
Bruna o fina är dom säkert också (: Spanade in en snygg bränna på carros blogg iaf ;)
www.carolinecameron.blogg.se   Saknar er!

Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

JÄVLA SNYGGO! imoorrrn kommer jag hem till dig !!! PUSSAR

2009-08-05 @ 21:17:10
URL: http://caroline.cameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0