lite uppdate

man får ju passa på å blogga dom dagarna internet inte bråkar ;)
Har legat i solen några timmar så nu orkar jag inte mer!
Önska att jag var mer tålig men icke,
Gillar inte att svettas!

Btw, har jag nämnt hur jävla dyrt det är här nere?
Det är sjukt.
En isglass kostar typ 40 spänn, en burkläsk 30,
maten kostar inte under 150 kronor.

Alltså allt är så snuskigt dyrt! Fattar inte hur folk har råd å leva här hela sommaren.
Plus att fransmän är så inihelvette otrevliga!
självklart finns det undantag men majoriteten käkar citron.
Kan man inte franska så har man inget här o göra unegfär.
Går man in i någon "butik" och frågar om hjälp att hitta något ställe
där man kan köpa till exempel mjölk, så typ viftar dom bort en o vill inte hjälpa.
Har lust o läxa upp dem jävla arslena!
Det är väl förfan tack vare turismen som Saint tropez är något över huvud taget?!

Sådär ja, då har man fått ur sig lite aggritioner idag (:
Funderar på att ta en dusch o tvätta av kroppen,
sen ta en promenix till torget o kolla runt lite. Får se hur jag gör.

Igår flög Mammi o Peter till alanya, det är dom värda!
Längtar tills jag får stiga av flygplanet, hämta väskorna och
möta upp Mamma på arlanda. ååååh!
Puss på rumpestumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0