Manikyr, blondering och läkerol

Tjeeeenis Penis
Jag tog tio över 12 tåget in till storstaden imorse,
väl inne så mötte jag upp darling och så begav vi oss på upptäcksfärd.
Det första stoppet blev donken. Hungriga som as var vi!
Sen tog vi ut pengar och började shoppa loss presenter åt Denisé,
tänker tyvärr inte avslöja vad här i bloggen, man vet ju aldrig vem som läser, thihi

 

Efter nån timme så blev vi trötta och åkte hem,
på tåget hittade vi Sandra, Denisé lillsyrra, se där. Världen är liten (;
Väl hemma i bålsta blev det Ica för att handla frukt till smoothies.
Så det var det första vi gjorde i ordning när vi kom hem, SJUKT GOTT!
Sen Färgade jag snuttans hår, och gjorde fransk manikyr på mig själv.
There you go, min dag i helhet! (;

 

Nu ska vi käka lite kött tror jag, mumms. Hungrig!
Ska försöka tvinga mamma att låna mig fixa hennes naglar också, hohoo
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0