No place like home

Hemma igen!
Ingen kan förstå hur skönt det känns att sitta vid datorn hemma o skriva,
ååååh vad jag älskar att vara hemma!
Jag kommer säkert sakna värmen där borta,
men jag är verkligen så glad över att vara hemma igen.

Åkte strax efter 8 till flygplatsen, ca 2 timmars bilfärd.
Planet från nice gick 11.30 och landade i Köpenhamn strax före två.
Sen gick flyget till Arlanda 16.05.
Så i köpenhamn satt jag o kolla påmänniskor i två timmar.
Väl på arlanda hämtade jag mitt bagage och begav mig ut,
där möttes jag upp av Jossan som kom o hämta mig, raringen! <3
Hennes jobbarkompis var med också (:

Så vi tog en sväng förbi coop, sen rullade vi hemmåt.
Men ja o Jossan stannade på Thai så bjöd jag på mat. UNDERBART!
Sen åkte vi hem till mig o spela lite kort osv (:

Nu hålle rjag på å tvätta allt från resan, det blev en del i tvättstugan ^^
Imorgon ska jag åka iväg med Emma o Sandra o Sandras föräldrar till kista,
vi ska kolla på nån teater eller va de va (:
Men vi ska åka in lite tidigare så jag får shoppa lite, haha ;)

Det är så sjukt mycket bilder från resan så jag orkar inte bjuda på alla,
ni får några bilder i taget dom närmsta dagarna helt enkelt (:


Dom älskade rosa solkuddarna! Kärlek


Barnen o jag på favorit "mackastället"


Solnedgång utanför huset, sjukt fint!


Day off! Steka steka pannkaka


Båttur till clubb 55


Sofie & Maria påväg hem från stranden



Sötnötarna kastar macka (:


Köpte denna söting på torget. Gick dock sönder dagen efter,
men den är fortfarande använbar (:


Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0