Nylackad!

Godmorgon!
Idag är det en vecka sen operationen, ganska precis i tid dessutom,
o jag är feberfri idag med (; wuhuuu
Jag har faktiskt inget intressant att skriva om,
förrutom att jag köpte min första Ben&Jerry glass igår,
Toffe crunch
Den var väl helt okej, men den smakade väldigt mycket
och endel av toffe bitarna var sjukt stora.
Kan tänka mig att den finns någon godare smak (;

Igår så kollade vi den svenska filmen Gangster som gick på 4:an.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den..
Den var konstig, svår och förvirrande.
Grundidéen till filmen var säkert mycket bra,
men resultatet var inge vidare.
Fick känslan av att dom försökt få till en bra gangsterfilm,
men inte riktigt lyckats.
I gangster filmer finns det oftast en röd tråd,
som gör att alla medverande personer hör ihop på något sätt.
Oftast så börjar man förstå hur, på slutet.

Det kändes som att dom försökte få till det,
men det gick verkligen inge vidare, jag fattade ingenting!
Vi satt där o skakade på våra huvuden och tänkte bara "va?"
Mycket märklig film

Anyhow, så köpte jag hårfärg o ett nytt lack igår
Så jääävla stekhett med metallic färger.



Blir nog till att färga håret osv senare när mamma slutat,
ska nog försöka ta mig ner o kolla träningen en sväng ockå.
yäyä, peace
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0