Ovärdeliga Juveler !


Hei igen!

Shit, ena dagen bloggar man inte över huvudtaget
för att nästa dag blogga skiten av sig, tänk vad mycket humöret gör för bloggen.
Men jag kände att jag behövde skriva ett inlägg till och om mina vänner.
De finaste jag har, de som gör mig till den jag är.

Mina tjejer, mina juveler, mina ovärdeliga skatter!

Ni hjälper mig igenom allt vad dagen har att erbjuda.
Vid varje motgång finns ni där för att stötta mig till ett leende,
och vid varje medgång finns ni där för att fira med mig.





Ni är ovärdeliga i mina ögon!
Det finns så många som har vänner dom inte litar på,
vänner dom inte kan vara sig själva med,
vänner som byts ut alltför ofta. Vart finns tryggheten?

Jag är så lycklig över vad jag har, vilka vänner jag har i er.
Jag vet att ni inte bara kommer bli till ett suddigt minne om något år.
Oavsett vad som händer med oss,
oavsett vad framtiden har att erbjuda,
Så kommer mina minnen med er alltid att vara ljusa
De kommer alltid få mig att skratta
De kommer alltid finnas kvar

Jag har verkligen vaknat upp på sistone,
kanske är det mognad, ett steg in i vuxenvärlden
Jag sätter verkligen värde på mina vänner nu!

Ni är ju det finaste jag har

Ni är mina vänner för att det finns så mycket av er inom mig,
och så mycket av mig inom er.
Tänk på det en stund, smaka på meningen,
det är så häftigt, så mäktigt.









"Har du vänner, anse dig då rik.
Har du inget gott att säga om dina vänner,
så har du inte de rätta vännerna"






En vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat
Ni gör mig till den jag är, till den jag vill vara.
Tack!

Jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbart inlägg, sitter här och känner mig alldeles varm! Kärleken till vännerna förnyas när man verkligen känner att de fortfarande bryr sig så mycket.. Och jag måste säga att få vara en del av detta inlägg.. jag är såå rörd! <3

2009-08-31 @ 18:11:02
URL: http://carolinecameron.blogg.se/
Postat av: josefin

älskar dig också bruuden !! Saknar dig nu för övrigt , hur mår du ? :(

2009-08-31 @ 18:13:34
Postat av: Malla

Det där rörde. Du är en underbar vän! Saknar dig också..behöver prata lite med dig känner jag :)

<3

2009-08-31 @ 18:51:34
URL: http://malinjosefinnorrby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha då sitter man här på jobbet och fäller tårar! ^^ Du är underbar tjejen och jag tycker att vi alla måste jobba mer på att träffas.. Love you bitches! ;) <3

2009-09-01 @ 13:33:27
Postat av: Lillan

Haha den blonda färgen måste fortfarande sitta kvar i hjärnan. Det va i alla fall jag som skrev meddelandet innan ^^

2009-09-01 @ 13:35:04
Postat av: Jossan

Sophie, du är den underbaraste människan jag någonsin täffat! bara så du vet, och dig tycker jag förjävla mycket om! Hela ens värld lyser upp och alla negativa tankar man har i huvudet försvinner på en sekund när man är med dig, du gör en lycklig ska du veta! min underbara fina vän <3

2009-09-01 @ 22:41:55
URL: http://j00ssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0