för mycket tankar

Bonjoir!
Sitter just nu o lyssnar på en remix låt av Backstreet Boys - Incomplete,
Njaaa, ingen höjdare faktiskt. Ska det vara BSB så ska det vara origialet!
Idag har jag haft en sån där "tänka för mycket" dag igen.
Men idag har jag funderat över vesentliga saker som jobb, boende, au-pair osv.
Jag har så in i h'vete svårt att bestämma mig för någonting jag vill.
Varför kan inte jag vara som alla andra o bara tänka "nä fan, nu jävlar ere dags, jag drar iväg ett år"
Jag funderar för mycket!

 

Ska jag tala om vad jag helst skulle vilja? Om pengar inte var ett problem?
Jag skulle vilja resa runt till olika destinationer, stanna högst en vecka på varje ställe,
Jag skulle vilja gå upp i eifeltornet, jag skulle vilja se big ben, jag skulle vilja se frihetsgudinnan,
jag skulle vilja kyssa någon hett o passionerat sittandes i en båt i venedig,
jag skulle vilja sova en natt i en bugalow i BoraBora
Jag vill mycket, det är inte där problemet ligger.
Jag vet bara inte hur.



Får jag ett jobb snart så lovar jag mig själv, här o nu, att börja spara,
jag ska iväg, jag ska se världen.
Jag vet att mångas drömmar rinner ut i sanden när dom får jobb,
man skaffar lägenhet, förlovar sig o blir gravid. Men Nej! Inte jag.
Åt helvette med karlar, sverige och gravidmage. Jag ska resa! Så ere bara.

Nu ska jag försöka stoppa i mig nånting,
magen börjar gnälla lite, vi har varit lite osams dom senaste dagarna.
Så jag har använt mitt bästa vapen, IPREN, moahah
skitmage

Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0