Sjukhusbesök & världens bästa vänner

Heii
Kom precis hem från sjukan, eller ja, jag har ju hunnit skita också,
men jag kom nästan precis hem. (;
Mådde skitdåligt igårkväll, hög feber och ont i hela kroppen,
å så mådde jag likadant imorse så vi bestämde oss för att åka in.
Väl där så tog dom en massa prover, blododling osv,
o så fick jag röntgas i nån maskin som tvingade mig att hålla andan.
Sen var den en evig väntetid, som vanligt!
Men det såg okej ut på röntgen och sänkarn (stavfel?) var påväg ner,
så vi fick åka hem. Så förhoppningsvis är det inget mer fel på mig.
Men dom sa att vi skulle vara vaksamma med febern.


Jag fick en rosa nål idag (:

Efter sjukhuset blev det donken för jag var utsvluten!
Sen körde vi gasen i botten hem.
Väl hemma hade jag fått paketbrev, ett stort o mjukt paket. :D
Till Sophie Äbb från Martina Grönlund
Åååååååååh vad glad jag blev när jag öppnade paketet!

   

I kortet stog det:
"Här kommer en massa kramar (men inte för hårda, tänk på magen)
& Pussar från mig. Hoppas nallen (som jag döpt tll sture)
ska värma dig om natten nu när det blir kallare.
Vet att du kommer klara det här gallant för du är ju the greatest
girl in the world (="


Sötunge du är så underbar! Jag är rörd till tårar.
Det betyder så himla mycket att jag blir helt varm inombords.
Jag måste ha världens bästa vänner!

Ikväll får vi se vad det blir, skulle vara mys o träffa tjejorna,
fast ja kommer nog inte kunna gå iväg någonstans, vilket suger!
Kanske skulle hyra en eldriven rullstol?

anyhow, ska nog försöka vila en liten stund. Mår illa.
Puss på stjärten
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0