Solen här kommr jag!

Godmorgon!
Inatt har jag sovit riktigt riktigt skit dåligt,
drömde massor med mardrömmar, vakna av att jag skrek av förtvivlan i sömnen,
sen somna jag om, för att vakna en timme senare av ännu en dröm.
Sen sov jag osäkert fram till halv 6 när jag vaknade av att mamma kom in,
hon hämtade nånting från mitt rum, ingen aning om vad men iaf,
sen somnade jag om till runt 7 tiden då jag vakna av linas väckarklocka,
sen försöker jag somna om o så vaknar jag av att Västerängsskolan ringer,
klockan var 5 i 8, jag var helt död, så jag lät det ringa..

Sen somna jag om tills jag hör lillebrors telefon ringa,
o när jag äntligen tror att det slutat ringa så ringer min..
Mamma undrar om jocke var vaken, jag tror inte ens att jag svarade.
Men sen sov jag nån timme till kanske, sen ringde Denisé,
så då bestämde jag mig för att gå upp och här är jag nu.
Mycket händelserik morgon! haha



Men men, det är fint väder ute (: Helt okej varmt dessutom.
så jag tror att jag ska göra i ordning lite frukost och sätta mig i solen.
Vid 1 ska jag ner till centrum med mamma för lite ärenden på banken,
o så ska jag lämna tillbaka västen. O försöka möta upp carro,
så ska jag få min älskade kjoooool! :D
Tänkte att jag skulle ha den på lördag, nämligen,
om jag hittar någonting bra att ha till (:

Jäjä, Laaater!
Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0