Tonight is the night!

Tjaaah!
Sitter här o bråkar med febern,
förhoppningsvis ger den med sig snart!
Jag vägrar missa den här kvällen (:

Det här inlägget kommer bli lite tråkigt o bildlöst,
vet inte om jag kommer hinna med nått outfit inlägg.
Vi får se helt enkelt (:

Vi ska vara hos Denisé vid 5,
Så jossan o hennes mamma kommer o hämtar oss strax före (;
Men alla verkar vara på sjukt bra humör idag,
så det vankas bra inför kvällens bravader, tihii.

Jag o Martina knata ner till centrum strax efter 11 imorse,
där mötte vi upp Lillan och tog en fika.
Sen kom Josie o Carro så då blev det dags för systemet för mig o Lillis,
Efter det var det raka vägen hem.
Hälsade lite på Moster Pia som är hos oss,
sen började jag leta outfit. Och jag hittade en som jag är nöjd med (:
Jag ska försöka hinna lägga in en bild lite senare.
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0