Torsdag!

Tjaah!
Egentligen skulle jag ha varit på arbetsintervju idag,
men det sket sig ju lite.. -.-  Såklart.
Så istället har jag kollat film hela dagen,
började med att kolla på en Asterix & Obelix film,
varför tyckte jag om o se på det när jag var liten? skitdåligt!
När jag hade gnällt ett tag så tyckte lillebror att jag kanske kunde sätta på en ny film,
kanske en otecknad och lite mer obarnslig film..
Så det blev 50 cents film Get rich or die trying. Bra film! (:

Förövrigt så mår jag ganska bra idag,
tabletterna verkar ganska länge på mig så det är skönt.
O jag har inte mycket till feber idag så jag hoppas på att det fortsätter såhär.

Har inte planerat någoting speciellt i helgen,
men om de inte blir västerås med mamma på lördag,
så blir det nog en myskväll med tjejerna (:
Dom ska dricka lite vin och för mig blir det lite juice,
eller något annat mummsigt, iste kanske? ååh, va gott!


Ännu en bild från i lördags! känner inte för att fota mig själv just nu ;)

Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0