Torsdag!

Godmorgon!
Idag är jag på lite bättre humör än jag var nr jag skrev senast (;
har hunnit prata med lillan, carro & martina så nu känns allt lite bättre.
Carro kommer ju hem inatt (: Yeeey! Men jag funderar på att inte vara med dig carro,
du är ju svart! kommer se ut som spöket lavan breve dig! hihi
Imorgon ska jag fika med jossan på dagen,
sen ska jag in o möta upp Lillan när hon slutat jobbet.
så ska vi kolla efter lite kläder o gå på systemet.
Sen ska vi fixa oss, vina och gå ut! Just like old times :)
Supermysigt! Längtar som fan



Imorgon natt kommer Malin hem också,
så henne ska jag träffa på lördag. Ska krama sönder henne!
Iiiiih :D så det blir nog utgång på lördag me (:
På lördag kväll kommer mammi hem också :D Och Lina!
O sen på söndag kommer lillebror hem.

Så jag kan nog stå ut med att ha lite tråkigt idag
med tanke på allt roligt som händer i helgen :)

Nu tänkte jag sätta mig i skuggan o läsa en bok,
började läsa Freja - Sagan om Valhalla igår.
Får se om jag tar mig igenom den!
Hörs säkert senare
Puss på pillenirren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0