trött på vel

Nu blire inte kista ändå.
Är trött på att saker o ting inte kan spikas,
utan att det ska hålla på å velas fram o tillbaka hela tiden.
Vill man inte ha med mig nånstans så kan man väl säga det?
Eller ännu bättre inte fråga om jag vill haka på från första början?
Om man tycker att det blir jobbigt så kan man väl säga det,
istället för att hitta problem i varje förslag jag ger?
aja, tänker ha en mysig dag för mig själv!
Skit ner er, jag är grinig!

Kanske ska gå å hyra en film eller nått.
Kom hem Malin!


______________________________________

update
Alltså jag blir galen!
Har suttit i över en timma nu o kollat runt på internet efter nå fint o klicka hem,
men hittar jag nånting? över huvudtaget? NEJ!
Lackar

Kommentarer
Postat av: mindello

ta tio djupa sophie!

2009-08-05 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0