Vitaminbomb!

Hej igen!
Sitter o smuttar på min kiwi/jorgubbs smoothie,
invigde mammas nya blender. Sjukt gott!


Dagens outfit
Långlinne från ginan
Oversize T-shirt från bikbok
Väst från H&M
Skor från H&M
Smycken från Lindex

Jag måste shoppa!

Måste ha något nytt till helgen,
Ska ta bussen till Kista med Emms o Sandra.
Vi ska kolla en kort teater där lite senare,
så vi åker in lite tidigare så jag kan kolla lite kläder.
Kalasbra!



Ska väl försöka hitta nått av det här iallafall:
  • En ny partyblåsa, gärna i en sommrig färg
  • Nya skor, framförallt klackisar
  • Några pösiga linnen i mysiga färger
  • Lite nya armband, de får man aldrig för mycket av
  • Ett nytt lack i nån fräsig färg
Får se hur mycket ekonomin tillåter (;
Ska ju ha råd att gå ut på fredag också!
Ska passa på o kolla om jag fått tillbaka på skatten också.
O växla in lite Euro från resan.

Tar med mig kameran (:
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för din röst!= )

2009-08-05 @ 15:37:58
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0