Wake up call

Godmorgon!
Imorse ringde mamma o väckte mig vid 8,
men jag bestämde mig för att sova en stund till.
Sen ringde Lillan o hade tråkigt på jobbet vid 10,
så då masade jag mitt feta arsle upp, tog en morgoncigg
och sen började jag fixa lite frukost.
Gjorde blåbär/hallon smoothie till mig, lillebror o lillesyster.
Sjukt god blev den!

Ändå betalar man 35 spänn på ett café,
för en som inte smakar fullt lika bra. Hmm

Jaja, jag håller på å packar lite inför min o Malins västeråstripp.
Pappa slutar halv 4 så vi lär väl åka runt den tiden.
Ska försöka hinna med o skriva ut lite cv:n idag också.
Ska lämna överallt fan,
Nu när jag faktiskt har något stort mål med att skaffa ett jobb, (hemlis än sålänge)
så kanske jag äntligen kan sparka mig själv i arsel o ge allt för att få ett.

Nu ska jag fortsätta packa lite,mamma slutar snart också (:
Funderar på att invga mina nya mördarklackar idag,
bara för att se hur jävla ont jag kommer ha i fossingarna sen ;)
Iof ska vi ju typ bara åka tåg, men ändå ;) thihi

Hörs sen!
Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0