1 December

Godmorgon!
O så var det första december, 23 dagar kvar till julafton.
Jag hoppas verkligen att vi får lite snö i år,
o gärna före julafton, och att det får ligga kvar!

Idag börjar jag min julkalender med julmusik (:
Första låten Peter Jöback - Decembernatt (Hallelujah)

Idag ska jag kila iväg till Bcjf, gamla skolan (;
Carro ska ta porträtt foto till Foto A kursen,
så jag ska hjälpa henne med att sitta modell (:

Ska möta henne där nere runt 1,
jag får hoppas på att min jättefinne på hakan går att sminka bort ;)
Btw, så beställde jag ett mineral foundation från sheer cover igår,
den borde komma nästa vecka nån gång!
Hoppas verkligen att den är så bra som det sägs.
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0