3e december

Godmorgon!
Jag tänkte att jag skulle börja det här inlägget med att gnälla lite,
jag har inte sovit mer än 1 timme sammanlagt inatt.
Jag har hostat mig igenom hela natten,
somnat om, vaknat en minut senare av en hostattack osv..
Så nu har jag skallbang som heter duga!

Men jag ska ta mig en ipren, bita ihop o äta frukost
mamma kommer hem vid 1 så tills dess
tänkte jag fixa till min tumnagel som har gått av,
städa i köket för det ser ut som andra världskriget,
o så ska jag sätta på mig kläder, äta frukost,
smörja in ansiktet som ser hemskt ut
o sen ska jag borsta tänderna (:

Sen ska jag följa med mor min på ett ärende till Bromma,
hon ville inte åka själv, så de  eklart man ställer upp.
så jag ska leta upp lite bra skivor nu,
som vi ska ha o rocka till i bilen (;

Men Först,
Den tredje låten i min kalender:
Jose Feliciano - Feliz Navidad


Ha en mysig 3e december!
Nu ska jag gå o pilla i mig painkillers,
puss på rumpestumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0