bildregn

Jag tänte köra ett bildregn från den lyckligaste tiden i mitt liv,
vår/sommar 2008, jag vill ha det tillbaka, allt!
Vännerna, skoldagarna, jobbet, kroppen









Jag blir verkligen glad ända in i själen av att se dom här bilderna,
det kommer nog ett till bildregn imorgon elr på torsdag.
ni får hålla utkik (;

Glöm förresten inte bort att tända 3 ljus i köksfönstret ikväll 20.00,
vi tänder ljusen för cancern, å tänker på de drabbade,
de som mist livet i sjukdomen och de som överlevt och besegrat!
Jag tänker redan så det knakar, gör ni?

Puss på er fina


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, inte jag! Fy. :P

Men ja, skolan vad faktiskt en härlig tid. :) Då längtade man alltid bort till tiden efter, men nu längtar man tillbaka...

2009-12-02 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0