"Detta fält måste fyllas i"

TjabbaTjenaHallå!
Jag vill att klockan ska börja närma sig 5, då blir det Mae Thai med min tjej!
ååååh, det bokstavligt talat vattnas i munnen på mig när jag tänker på det..
Hörrni, jag har ju glömt att betygsätta Sheer-cover foundationen



5 av 5 toasts!
Den är faktiskt helt fantastiskt, jag vet inte vart jag ska börja..
Jag har haft jätte problem med min hy på senaste tiden,
sen jag slutade röka, märkligt nog..
Den har varit rödflammig, torr och alltmänt risig.
Men Sheercovern täcker så himla bra,
o det bästa är att det inte ser ut som att man har foundation på sig,
resultatet blir så naturligt och fint, det täcker där det ska täcka.
Dessutom verkar huden må bra utav den för min hy är så mycket bättre,
jag är inte lika rödflammig o knappt någe torr alls längre.
Den kostar 199:- LÄTT värt varenda öre.
Sjukt billigt för en sån otroligt bra och vårdande produkt!



haha, så fula bilder!
Men jag ville visa hur fräsch hyn ser ut, visst gör den?
Förövrigt är jag såå uttråkad och vill bara att tiden ska gå, hihi
Men klockan fyra börjar that 70's-show, två avsnitt.
Sen är klockan 5, iiih (:

Puss på valfritt

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va roligt gumman och det var fan på tiden att du hittar nått som är bra! De ser riktigt frääscht ut :) SNYGGUNGE!

2009-12-07 @ 23:15:24
URL: http://carolinecameron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kan man köpa den?

2009-12-11 @ 14:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0